Meh Secawan!

The Better is much Better..



WTF... apa aku nk ckp neh...

Pacaran... aku sebenarnye risau neh nk tulis atau tidak. Tapi aku tak sanggup menyimpan rahsia seorang diri... Aku rasa bersalah kalau rahsia ini aku simpan seorang diri. Lagi pun ini bukan suatu rahsia, ia wajar di war-war kan kepada umum.. Tidak ku sangka begini rupanya penyu yang aku kenal.. begitu anggun dan bersahaja bila mana bersama dgn **tut**...

Apa kata pacarnya di UTHM.. siapa sangka, penyu tak bleh hidup bersedirian, dimana ada penyu disitu ada pacarnya samada baru atau lama, itu saudara perlu bertanya kpd penyu.

Sudah berkali2 telinga aku terdengat kata2 awek manis dan manja bahawa perutnya amat seksi dan mampu menarik minat gadis pujangga pujaan ramai.. bayangkann gadis yang menjadi pujaan ramai meminati terhadap penyu.. huh.. siapa sangka perut yg bulat tidak menarik..

Tanpa banyak bicara aku mohon ampun dari penyu dan pacarnya diserata negeri samada Terengganu mahupun daerah Batu Pahat.. mohon ampun kiranya terkasar bahasa dan ter"over" bicara...


by PiDOT

10 comments

  1. Anonymous  

    aduh...tidak kusangka wahai penyu...rupa2 nya ko berkawan ngn sutun....hahahaha

  2. Anonymous  

    ish2...

    patutla...selain ikan2 dilaut, kawan penyu mestilah sutun...hahaha..

  3. pidot86  

    by the way, setelah di selidik, nama dia SOT

  4. Habibi Sakir  

    wahhh....cammane leh ade gambar ni..
    cam edit je..rumet aku dah pandai edit gambar ke..xkantoi seh die edit gamba aku...

    aku x buat semue ni dol...arghhhhh!!!

  5. pidot86  

    sabar bang.. jgn bingit2.. nnti kecoh bang.. sbar bang sabar..

  6. [BO]  

    semasa kejadian, saudar* sot tu membuat posing yg amat menarik, malang sekali gambar tidak dpt merakam keseluruhan suasana, ahahah

  7. fauzan  

    Go Penyu! Go!

  8. Anonymous  

    pidot.. WTF tu maksudnya per?
    adakah ia tergolong dlm kategori mel*c*h??

  9. Habibi Sakir  

    WTF tu short form untuk kate cam salam..ni bahase sepanyol tau

  10. Anonymous  

    Your blog keeps getting better and better! Your older articles are not as good as newer ones you have a lot more creativity and originality now keep it up!

Post a Comment

Subscribe to: Post Comments (Atom)