Meh Secawan!

The Better is much Better..


Daripada posting yang lepas telah kami janjikan siapakah digadis yang bersama pelakon kita FARID IZWAN. Dan kini kami warga http://mehsecawan.blogspot.com telah dapat mecungkil siapakah dia sigadis bertuah ini.

Gambar yang baru kami terima dari warga Meh Secawan! apa yang boleh dihuraikan disini ialah betapa senangnya pelakon kacak ini mendapat teman wanita walaupun tiada tawaran berlakon buat masa kini...sumber yang kami terima mengatakan bahawa pelakon ini baru sahaja selesai bermain futsal..sebaik sahaja bermain futsal,beliau terus berjumpa dgn teman wanita nya ini...betapa setianya pelakon ini dgn teman wanita nya tetapi sayang beliau suke menc***t... kalaulah teman wanitanya tahu sikap sebenar perangai nya..mungkin beliau akan ditinggalkan...

Namun oleh kerana dalamnya cinte mereka berdua, x mungkin dengan tabiat sedemikian akan dibawa ke tua, munkin tak lama lagi, pelakon kita akan cuba mengurangkan tabiat beliau sekali gus menghapuskan tabiat beliau yang tidak keruan itu.

Kami mempunyai sedikit maklumat mengenai kekasih hati FARID IZWAN. Nama manja yang selalu dilafazkan oleh si IZWAN adalah " Zu" dan nama sebenar adalah " ZURIAH ". Harap maklumat yang kami terima adalah benar.

Berbalik kepada bagaimana mereka mula berkenalan... suatu isu yag agak menarik dan agak berbelit2.. hehe.. dari sumber yang boleh dimanfaatkan... Mereka mula berkenalan sejak tahun pertaman DIPLOMA SAINS KOMPUTER. Kedua2 mereka belajar di UTM-INTERATIONAL CAMPUS KL. Mereka bersama selama setahun. Dari situ bermula bait2 lara dan bait2 manis antara mereka. Namun tidak ketinggalan juga dengan halangan dan permasalah.. Tidak manis suatu percintaan tanpa halangan. IZWAN dikatakan beralih angin, bukan tukar awek laen, tapi beralih "course" dengan bertukar kepada DIPLOMA KEJURUTERAAN ELEKTRIK. Maka IZWAN terpaksa memulakan semula di tahun pertama.

Namun pertalian mereka masih berjalan lancar.. sehingga masing tamat DIPLOMA dan pertalian mereka masih "valid" hingga kini. Kini sigadis sudah bekerja di suatu kawasan berdekatan dgn UTM-SKUDAI, namun tak dapat dipastikan lokasi sebenar. Dgn keadaan yang agak terkawal, hub mereka trus disinari mentari bulan mengambang.. Oh betapa bahagianya mereka.. Tahniah to IZWAN..

Kami dengan ini mengucapkan tahniah atas usaha IZWAN memperkukuhkan pertalian "volta tinggi" dengan baik sekali..

TAHNIAH SEKALI LAGI.. Moga IZWAN tidak berkechil hati dengan artikel ini yang ditujukan khas buat IZWAN...

p/s : thank to RADEN as our photographer.... and also PAAN as a part of these artikel.


by PiDOT

6 comments

  1. DYL  

    mamat ni mcm kenal ar~mcm 1 kelas english je..

  2. [BO]  

    budak kelas english..?
    erk, dia nie dari tadika blaja english smpi la ni masih x berjaya memahami english, ahahah

  3. Anonymous  

    sapa bdk ni..????
    mati2 aku ingat fabregas....
    rupa2nya pelakon yg suka menc***t...
    dah la power men futsal....
    giler la mamat ni...

  4. Anonymous  

    kayer giler mamat ni...
    cube tgk seluar yg mamat ni pakai.
    quiksilver sial...
    patut la dia berani maki hamun dia punya director...
    rupanya dah kayer mamat ni...
    maklumla kn anak kepada saudagar nasik kandar terbesar kat pineng...
    hahahahahahahah....!!!!!!

  5. Anonymous  

    aiya.. ini budak mmg kaya woo.. wa sulah bg bayalan tinggi utk wa punye film.. tp dia maki wa lagi.. cakap x cukup.. x pg itu shooting.. wa tepon, dia ckp kt tioman.. p holiday.. taun lepas punye celita woo.. sekalang, wa xmau amik dia lagi..
    wa denga eh... dia sulah jual pisang goleng kt satu tmpat yg famous gak la.. tp wa x pasti.. nti wa mau beli gak

  6. Anonymous  

    1.kacak
    2.pelakon terkenal
    3.kaya giler
    4.power men futsl
    4.klas xpena ponteng
    5.punyai hati yg sgt baik
    6.anak mami
    ni la ciri2 mamat ni..korg mmg xleh jmpenye org2 cmni skrg..bt adik2,contohi la abg ni..hahahahaha

Post a Comment

Subscribe to: Post Comments (Atom)