Meh Secawan!

The Better is much Better..




Salam,
Atas desakan dan tomahan rakan-rakan dan juga peminat setia blog ini http://mehsecawan.blogspot/ , saya dengan nama samaran 'PiDOT' ingin memohon maaf atas 'posting' saya yang agak berbaur lucah.
Dengan wujudnya 'posting' sebegini, telah menimbulkan sedikit sebanyak suatu kontroversi dalaman yang telah menyebabkan diri saya diboikot oleh segelintir penulis blog amnya. Oleh yang demikian, dengan jujur saya katakan bahawa saya agak kesal dengan tindakan peminat setia blog yang menolak 'posting' saya.
Namun setelah difikir-fikirkan, saya akui bahawa punca segala kontroversi datangnya daripda saya sendiri. Dengan ini saya memohon keterbukaan memohon maaf- moga saya diterima kembali untuk berblog...
p/s: ampunkan daku.... jika artikel berkenaan perlu didelete mohon diberitahu agar keharmonian terjalin antara kita.. agar malam kita tidak kesunyian....

5 comments

  1. Anonymous  

    peh,xde maaf2..haramjadah nye bdk,lucah gile..

  2. Anonymous  

    haha..

  3. PaaNz  

    blah la pidot...padan muka kena mnta maaf...

    ~kami warga mehsecawan disini memaafkan mu...~

  4. Anonymous  

    aku sokong hang pdot, truskn dgn artikel yg besh2

  5. Anonymous  

    aku sokong hang pdot, truskn dgn artikel yg best2

Post a Comment

Subscribe to: Post Comments (Atom)