Meh Secawan!

The Better is much Better..


salam,

"LUCAH" suatu pendekatan yang mudah ditafsir sebagai "negetive thinking". Suatu perkataan yang dianggap keruntuhan akhlak terutama para mahasiswa.

Adakah benar jika seseorang memulakan ucapan utama atau hidupnya diselubungi "LUCAH" merupakan seorang yang tidak mempungai moral.

Jawapannya mungkin YA, mungkin tidak. Namun majoriti lebih kepada YA...

Tetapi jika diulang atau disiar kembali posting2 yg saya siarkan, ia hanya berbaur "LUCAH" dan bukannya "posting LUCAH". Jadi disini saya memohon keterbukaan minda para mahasiswa agar melihat sesuatu dalam "view" yang lebih luas.

Jika dikategorikan "posting" saya tempoh hari, ia dikategorikan sebagai "posting" lawak.
Adakah pandangan saya boleh diterima pakai, atau ia sememangnya dikategorikan sebagai 'LAWAK'. Adakah peminat blog ini akan membaca blog saya, jawapannya ada pada anda semua..

Dengan ini saya memohon anda semua agar memberi respon samada "posting" lawak yang berbaur "LUCAH" diperlukan lagi atau berhenti setakat itu...

Pilihan ditangan anda.

adakah "posting" lawak LUCAH diperlukan lagi.
YA
atau
TIDAK

p/s : mohon administrator memulakan poll selama seminggu.

0 comments

Post a Comment

Subscribe to: Post Comments (Atom)