Meh Secawan!

The Better is much Better..


salam kawan2...
baru2 ni aku g melake ngan geng2 aku..
mase tu ngah holiday..
xtahu nak wat pe kan..
tetiba pada 2.15pm membe aku ni sms aku lah..
die ajak g melake..
aku on je tanpa ragu2..
sewaktu tiba di melake, agak malam lah..
mase tu lupe nak lunch..mmg time tu perut tengah lapo tahap dewa lah..
kalo xsilap kat dataran pahlawan kot..
maklumlah waktu cuti,kenderaan banyak..dah lapo, tambah lagi ngan jam plak tu,,
mase tu nampak je kdai mkan kat tepi jalan, perut ni rase pedih cam disimbah asid je..
dapat parking je dak2 ni trus lah cari port makan...
jalan punya jalan...
kite org nmpak cam deretan kedai makan..

"ramai org kat situ!" kata kawan aku..
"mesti sedap kan..jom r lincah", balas sorg lagi kawan aku..

mase tu semua lari lah sebab lapo giler ni...
terbayang kat kepale otak aku hanya sepinggan nasi goreng yg sedap...hehhe

tetapi..............

alangkah terkejut nye aku dan rakan-rakanku bile terpandang signboard ini...
...
......
.........
.....................
mase tu aku berkata " weh sempat lagi ni (mase tu baru kul 10pm) sebab sat lagi kul 12 dah haram dah"...mmg gelak besar r kite org mase tu......

hahahhaha....
ape lah nye sign board wat aku tergelak je...tp ok gak pe..wat org tergelak mase ngah lapa..terubat gak perut ni..

naseb baik kite org dapat abeskan makanan sebelum kul 12..hehehhe
pastu ape lagi teruskan perjalanan lah disekitar bandar hilir pada waktu malam..

bestttt wooo melake waktu malam...datang lah wehhhh


~~~thanks to my friends black,zack,hanis,farhan,bedol,nana,naza n kete waja n myvi

post by peNyu

2 comments

  1. Anonymous  

    cam ni punya signboard pon ade ker?hehe

  2. MaMaikah?  

    sedap x? mknn spesies mcm mana?
    fast food ke masakan melayu?

Post a Comment

Subscribe to: Post Comments (Atom)