Meh Secawan!

The Better is much Better..



warkah ini ku dedikasikan untukmu yg bergelar wanita...


bukan keranaku xmenghargaimu, tetapi hati ini tidak lagi ada ruang untukmu
cukuplah ape yg tela kau buat pada hatiku dan juga diriku ini
aku tidak sanggup lagi untuk dipermainkan sebegini
andainya keputusan yg aku ambil ini membuatkan kau kecewa dan sedih,
aku memohon maaf dan berharap kau dapat melupakan aku selama nye
anggaplah selama ini aku tidak pernah wujud didalam kamus hidupmu
segalanya telahku fikirkan sedalam2nya
dan inilah yg terbaik untuk kita..maafkan aku wahai yg bergelar wanita..

akan tetapi,,
ini tiada kaitan dengan apa yg dipostkan oleh saudara ku yg bertajuk new 'pacar'
dan aku berani bersumpah untuk menidakkan nya..hehehe

~~gurau je beb..tiada kaitan ngan sape2 hehehehe :D

post by peNyu(bukan name sebenar)


0 comments

Post a Comment

Subscribe to: Post Comments (Atom)