Meh Secawan!

The Better is much Better..


Salam,

Post aku kali nie nk bahan kawan aku lagi.. kawan aku yg pernah kasi "key-Chain" berok... thanks for the "OLE-OLE".

Mangsa kali ini adalah Dato' [BO] kita... berbaju kuning, bilik bersepah mcm bilik aku, tido tak berapa nk cukup, kelas banyak ponteng, assignment org tlg wat.. meeting sana, meeting sini.. Ia lah.. dh bergelar Dato'.. hehe.. [BO], jgn marah ek... kamu diuji lagi...

Apa yang ingin di war-war kan adalah [BO] telah punyai h/p baru.. h/p yg punyai ciri/fungsi yang sesuai utk para Dato' mahupun usahawan tua serta muda.. Kini [BO] ber h/p baru demi memenuhi permintaan pengurusan masa yang cekap lagi berkesan. Dengan ini, beliau mungkin tidak lagi terlewat atau terlupa kelas atau "meeting".

serba sedikit mengenai [BO]

nama Ahmad Faiz

anak bongsu dari beberapa orang adik-beradik

berasal dari Nagori(klo xcilap)

merupakan pelajar UTM tahun 3

memegang jawatan MPP UTM- slalu juga kelihatan memegang h/p

sering berlegar2 disekitar K10 serta sering tido keseorangan dibiliknya(mungkin masih single)

merupakan pelajar FKE tapi jarang jumpe di FKE

sudah punyai 2 h/p dan kini tambah lagi satu h/p

bermotor Yamaha LC/RC couple

berlaptop Acer Power(xtahu apa series)

dan laen2 bleh tambah sendiri...


Raden - antara sahabat rapat Dato' semenjak diploma... MMG EXCITED

dasat tuh.. bleh "scroll" pakai jari..

Utk pengetahuan para pembaca, h/p [BO] adalah model LG-COOKIE... bagaimana rasanya klo aku pakai satu.. mesti xsesuai... utk aku mesti yg besar gedabak.. baru "style"... ....


3 comments

  1. jen azmy  

    waaa. best nye phone.. xmampu ku nk bli...

  2. Dye Kronniesar  

    tahniah kepda semua terutama kepada encik faiz kita.tidak sia2 jadi mpp.muahahahahaha

  3. zz  

    bergaya seh YB baru.. bagus2..

Post a Comment

Subscribe to: Post Comments (Atom)