Meh Secawan!

The Better is much Better..





nie ha.. kasi terliur sket.... aku nk senaraikan nama yg nk pegi ke tioman, jadi kepada nama yg tiada sila khabarkan dan kepada yg ada nama tapi xnk pegi sila khabar kan juga.. sbb kita nk cancel chalet klo ramai xnk ikot... hehe... skang kita dh tempah 5 bijik chalet yg memuatkan 6 org satu chalet..

1. fahmi izwan - kompom
2. uncle - kompom
3. akram - kompom
4. pidot - kompom
5. penyu - habibi - kompom
6. ganu - kompom
7. sepu(TAG) - kompom
8. kucai - kompom
9. tauke wong - kompom
10. daging - kompom
11. action - kompom
12. zuhairi - kompom
13. raden - kompom
14. fauzan - kompom
15. adib - kompom
16. zizan(TX) - kompom
17. hasbulah awang - kompom
18. shah dewa - kompom
19. piah - kompom
20. kimi - kompom
21. Tuan Jo - kompom
22. paan - kompom
23. yop - kompom
24. acap - kompom
25.
26. putih - xkompom
27. basri - xpegi
28. c.e.o - xpegi
29. Frank - xpegi
30. Azroy - xpegi

keje yg perlu dilakukan.


tempah chalet
uncle - bijik4 - dh tempah 21/05/09

tempah tiket
akram - belum

pikir brg yg perlu
zu - blum terima

transport dari utm ke mersing
blum

12 comments

  1. MR X  

    weh,siapa yg post ni...

    gua rasa ini maklumat talak brapa nk betoi ma..sbab ada yg kata talak cmfirm ,tp ada lg nama mereka dlam ini list..apasit?

    tlg beri kerjasama ma..ini mukan program main2 ma...ni butoi2 mau pg cuti ma..lu org kasi jgn kasi susah sama ini program..

    apa2 pn,kita sama2 jayakan ini program,kasi BIJAYA...

  2. pidot86  

    listkan nama yg xnk ikot aku nk potong.. tu nama semua bdk2 ari tue... skang dh berubah.. jadi kena tukaq sket.. listkan kat sini nama yg xjadi p.. bleh aku potong... hehe

  3. PaaNz  

    cikugunya...

    ko ni budak U ker?jaga adab skit leh x?

  4. gadis..  

    woi,aku nk ikot la..awat nama aku xde pon..huhuhuhu..nama aku action..

  5. pidot86  

    sory action.. lupak plak.. hehe.. aku dh listkan

  6. Habibi Sakir  

    arghh..action xyah ikut r..hehehhe..camne name action leh xde..hehhehe..dot,name aku xde pun..habibi..

  7. akram  

    buat pertama kali nya ak muncul di dalam blog ini....

    ak tngk cam xda feedback je dr kwan2 kita yg laen...

    TOLONG BERI KERJASAMA!!!!

    tu je yg mampu ak katakan...nanti program ni xjd ada yg kempunan...pasal bot tu ak kna tngu tngh blan 6,bru leh book..K

  8. pidot86  

    kawan2 kita bizi mencari rezeki.. action main internet sambil bawak bas tue.. dia p lepak kt kfc pudu raya kot...

    ang p main internet kat mana akram.. tepi highway ka.. hehe.. skang nie wifi dh merata2.. hehe..

    aku main internet atas tiang telekom nie... kabinet F608... hehe

    utk makluman yg aku ada tulis kompom tue, maksudnya yg kompom nk ikot kecuali mati.... hehe

    sekian... klo ada apa2 sila msg aku segera...

  9. CeO  

    salam..
    kawan2,rakan dan taulan...

    Dukacitanya saya x dapat bersama untuk percutianke pulau tioman kali ini... segala kesulitan amat dikesali...

    sekian terima kasih..

    yang benar,
    CeO

  10. pidot86  

    ok.. berita terima

  11. akram  

    ni nama yg confirm..ak msg dak2 ni n dorang mengconfirmkan kt ak..

    sepu (TAG)
    zizang (TX)

  12. pidot86  

    akram.. tq akram... ko msg senarai yg blum ada apa2 keputusan tue.. yg masih ditinggal kosong tu... tp yg lepas nie.. jgn letak nombor moto plak.. fenin aku...

Post a Comment

Subscribe to: Post Comments (Atom)