Meh Secawan!

The Better is much Better..


salam....

ada satu makluman ni..dari pengarah kita Mr.fahmy izwan..ni sms yg die anta kat aku.....

"penyu, kite nak wat baju x? leh x ko
tanye kan budak2 ni or hebahkan
dalam blog..baju maybe dalam
harge RM16 or RM17..."

maka aku pun mereply nye....

"baik boss..nanti saye post kan kat blog.."

so kat sini aku nak tahum setuju x kalo nak wat baju tu..sekadar kenang2an..camne admin ok x??harap sape yg bape pasal ni dapat di info2 kan ke rakan2 yg lain..sebab aku rase xramai yg rajin bukak blog kesayangan kita ini...

for information, baju ni kawan mie yg nak tolong wat kan..harap dapat bagi feedback yg memberangsangkan..

k 73 calio babai... penyu



Sapa yg nk baju.. sila kompom kepada Pidot, Penyu,dan Aku Akram Hebat..

1. fahmi izwan - S
2. uncle - M
3. akram - M
4. pidot - XXL
5. penyu - habibi - XXL
6. ganu - M
7. sepu(TAG) - M
8. kucai - M
9. tauke wong - M
10. daging - S
11. action - L
12. zuhairi - M (ju majuk ngna pidot sbb xtanye die, tanye bullah je) -menjawab ko pidot
13. raden - L
14. fauzan - S
15. adib - M
16. zizan(TX) - M
17. hasbulah awang - M
18. shah dewa -S
19. paan - S
20. Jo - M
21. Acap - M
22. Kimi- L
23. yop -
S
24.piah - S
25.CEO - S
26.Ghaffar - M
27. [BO] - M
28. P(F)rank - M
29. Roy - M
30.putih - M
31.mr.Hery - S

p/s : Warna baju adalah berdasarkan layout blog mehsecawan. Design akan dikeluarkan oleh pengarah dalam masa terdekat ini. Harap Bersabar. Setiap baju berharga antara RM 16 - RM17. Bagi yg tidak mengikuti trip ke tioman, anda juga boleh memiliki baju dengan harga yg sama. Penjualan baju terbuka kepada sesiapa sahaja tidak kira lelaki kurus atau gemuk.. Harga tetap sama.. hehe..



nie design yg aku peroleh dari AkramHebat-pidot,

*update 25/06/09

47 comments

  1. akram  

    ak xkisah...
    apa2 yg fahmy nk buat ak support jer..

    HIDUP PENGARAH!!!!

  2. pidot86  

    aku pun support.. cuma famy aku mintak bajunie hanya utk yg berminat xkira samada pegi atau tidak...

    kalau boleh lah famy... kita buat kepada yg nk sahaja... harga, design ngan colour bajuu mcm mana?

    mungkin bleh infokan kat sini..

    sekian..

  3. PaaNz  

    klu boleh..letak design kat sini...

    senang orang nk tgk...

  4. PiDOT  

    baek...

  5. Anonymous  

    ape kata korg letak logo java tu..sempoi gak..wat simple2 sudey

  6. pidot86  

    aku sokong...
    cth gambar yg aku suka

  7. PaaNz  

    apsal letak logo java??

    kate nk buat baju utk g tioman...

  8. Anonymous  

    ap kata kita xxxxx kan je holiday ni...
    bkan best pung,hari2 ak pg tioman..

    xbest dh...kah3

  9. CeO  

    ko nie anak org asli pulau tioman ke?? patut la dh x best
    hahahah

  10. pidot86  

    xletak kt baju aih... saja ja nk letak gambaq kat situ ja.. lawa apa.... simple pun ada gak.... haha...

  11. Anonymous  

    apa ada masalah...

    ltak je pe2 pn,nk tulis pn pn tulis je pe2 pn,asal kan JGN MENCARUT n MELUCAH...

    tu kan moto kita nya meeting dlu....

    kah3...

  12. CeO  

    ikhlas dari aku....

    mcm khidmat negara pun ader.
    hehe

  13. pidot86  

    ok jer logo tue.... aku masih tak dpt email dari famy.. ,mana famy nie... betoi ka logo famy mcm nie..ka ada org ubah dh....????

  14. Anonymous  

    logo tu cm x bes jer.lepak dot.ko cr lg design pastu kte vote.lpas vote nnt bru taw sape ske sape x ske.ak ad cdgn.blakang bju tu letak "www.mehsecawan.blogspot.com"..

  15. pidot86  

    sapa ada logo lagi.. sila kemukakan kpd aku, penyu, akram, atau famy.... kita kesuntukan masa.. famy ada minggu depan ja nk siapkan order... jadinta.. maximum masa hanya sampai hari jumaat... logo tue pun bagi aku... tak perlu ade background colour... biar logo semata2...
    belakang baju bahagian bawah, tulih http://mehsecawan.blogspot.com

    kattengah2 tue letak logo...

    bahagian depan kosong,tak pun nama sket..

  16. Habibi Sakir  

    ok..pasal design tu mie ngah wat..a part of design tu aku dah tgk dah..org ngah berdiri sambil pegang surfing board..nanti kalo dah complete design aku upload kat blog..nanti bincang tuk final design..harap sabar eh..

    saiz baju sila update eh...nak cepat..

  17. PaaNz  

    ha...

    yang ni aku tggu...

    design orang pgg surfing board...hehehe...

    bagus penyu....

  18. Anonymous  

    ak rasa logo yg penyu buat tu ltak kt dpn...

    yang logo ni ltak kt blakang ke,xpn bhagian bwah side kiri atau kanan...

    kalau x camne nk melambang kan mehsecawan,buat kecik2 dh la logo ni...

    yg logo penyu tu buat besar skit..

    OK????

  19. sexmaniac  

    aku nk gambar pmpuan bogel ad br aku beli bj nie haha

  20. Anonymous  

    ak taw spa sexmaniac atas ni....

    SHAH PACAK..

    dia mmg taw nk melucah jer...
    btul x shah...??

  21. akram  

    wehh..korang xriso ke H1N1..?? kat sna dh la ramai mat saleh,nti nk lwan bola tampar lg,riso la ak..hehehe

  22. Dato' Liow Tiong Lai  

    para pelajar jangan risau..ianya masih terkawal..asalkan anda mengambil langkah berjaga-jaga sentiasa.

  23. dekan fke  

    wei,aku nk baju kaler ijau la..ijau pokok pisang..gtau penyu..

  24. pidot86  

    blakang buh design org pegang board tue.. depan bhgn bawah, buh pompuan mantop sorang... biaq dekat dekat ngan tut sket.... hahaha

  25. PROF. DATO’ IR. DR. ZAINI BIN UJANG  

    saya amat ,menyokong kamu semua untuk pergi bercuti ke pulau tioman.. i think its more alike to team building program.. i guess..
    tp kenapa x infom saya.. bole adjust baju n transport free.. naik bas utm smp jeti mersing..

  26. Nur Suraya bt. Ramli  

    baju utk cutting gurl ade x?huhu

  27. Tomok OIAM  

    saya nak beli jugak! Hai Suraya boleh berkenalan?

  28. Mr Hery  

    aii suraya, awk ad ym x?? klu ad,sy nk add awk...hehe..

  29. Anonymous  

    kwan2,cuba tngk Tomok OIAM tu...
    dia post kul 1.48 ptg n tarikh 26/6 hari jumat tu...spa yg ponteng jumat daaaaa....
    masa ni bru rakaat petama..hahaha...

    sang kura,sila jalankan siasatan...

  30. akram  

    faiz(BO) nk baju gak..saiz M..update ek...

  31. ganu  

    salam. em, kenderaan nak g sana aper cite? dah cukup blom?

  32. Tomok OIAM  

    ehh pleasee laa..
    I semayang ok??tempat I pukul 1.40 dah abis..then I terus ke studio..

  33. pidot86  

    cutting gurl xdk.. ada yg jantan2 shj...

  34. Habibi Sakir  

    HEYY!!!! pehal tomok OIAM ni..aku lempang kang..cam nyah je...patut lah x g semayang jumaat..ni mesti kawan raden..tul x Den...

    nak cutting pempeuan?? hehhe..cam ok gak..huhu..tp nanti admin marah woo, nak mencarut pun xleh..lagi nak cutting pempuan..x gitu admin...hehhe..tp nanti si tomok OIAM tu mesti xsuke..hahahha...

    asal ganu??ko nak sponser bas ke...heeheh...pasal transportation tu nanti kite bincang lain...camne pengarah?????

    BO ko nak baju je ke??xnak join sekali ke??ala, asyik keje je..lex r, sesekali kene enjoy gak...hehhehe

    hehhe..dah xsabar nak abeh LI ni...dah rndu kat selatan semenanjung..hehehe..dah lame xjumpe keluarge ni....

    k jumpa di skudai...qrt73 assalamualaikum!!!!!!!!!!!!!

  35. Farid-Putih  

    Pidot
    Aku nk baju gak.size M

  36. akram  

    weh, cpat gtaw ganu klu kenderaan xckp ke pe..mgkn dia leh tolong..transport bhgian pidot kan,cpt la gtaw ganu...
    offer dtg skali je..jgn sibuk pasal baju2 ni..hahaha...

  37. pidot86  

    nk kena bkk post baru ke pasal transsport... hehe

  38. akram  

    tauke wong tempah baju M satu pasang...haha..admin sila amik pehatian...

  39. Anonymous  

    cik putih tempah baju gak size M.mr admin sila beri perhatian.

  40. pidot86  

    tolong...tolong...

    bleh sapa2 tolong aku tanya zizan ngan kimi tak pasai baju nie.. just nk tau nak atau tak jer... aku xdk no fon mereka2 ini... mohon bantuan mencari rakan yg terpisah ini.. !!!!

  41. Sang kura  

    admin.. sila ambil no fon bawah nie..

    kimi.. 0177119146
    zizan.. 0129454314

    sekian laporan hasil risikan dgn kerjasama Interpol dr sang kura..

    chiowww

  42. Anonymous  

    mr hery nk baju gak.size M

  43. Anonymous  

    mr hery nk baju gak.size s

  44. Anonymous  

    mr hery tu size S.bukan M.

  45. pidot86  

    Aku nk jawab soklan ZU... hehe..

    errr... aku hanya lah kuli batak.. yg hanya menurut kata pengarah, timb pengarah, ketua2 bahagian dan semua org atas aku... Aku diberi arahan agar menemubual nama bermula nombor 14 ke 23.. Maka.. namamu tiada dalam perkhidmatan aku.. Arahan ini diwujudkan oleh pihak atasan yg bertanggungjawab agar pihak atasan sama2 menanggung kos perkhidmatan "careline"... hehe... tapi mu jgn gusar... kita masih ada byk peluang.. hehe.....
    hahahahahaha

  46. pidot86  

    bak kata action, malam masih jauh.. malam bermula seawal 7.36 mlm hingga ke 6.53 pagi... adakah cukup panjang ?????

  47. akram  

    ader ak kisah pe action nk cakap..
    ak xpeduli,ak nk gerak seawal mungkin,xnk jd cm dlu..

Post a Comment

Subscribe to: Post Comments (Atom)