Meh Secawan!

The Better is much Better..


aku pun x pasti dengan pekara ini kerana aku tak main guitar hero iii. tapi dengan gambar yang aku paparkan ini jelas menunjukkan satu penghinaan kalimah ALLAH.masyaALLAH.

kepada sesiapa yang mempunyai Game ini jika benar ia menghina kalimah ALLAH, aku cadangkan bakar sahaja game itu.
Lihatlah bagaimana paparan kalimah Allah ini telah dijadikan paparan lantai dan kemudian dipijak oleh makhluk yang berupa "syaitan" bermain gitar. Sungguh biadap game ini. Game ini dibangunkan oleh syarikat Neversoft dan dikeluarkan oleh Activision dan RedOctane . Neversoft adalah sebuah syarikat pembangunan video game yang berpangkalan di Amerika Syarikat . Dipunyai oleh Joel Jewett (berasal dari Montana, Amerika ) bersama dengan Chris Ward dan Mick West . Chris dan Mick kedua-duanya berasal dari Yorkshire, England
Jika tidak di teliti dgn betul, kita tidak akan perasan paparan kalimah Allah SWT ini. Pada sesiapa yang melihat permainan komputer ini sila uninstall game ini. Sungguh halus permainan golongan Yahudi dan Nasara untuk menyesatkan orang Islam . Waspadalah kita sebelum membeli mana-mana permainan komputer.


by

CeO

10 comments

  1. Anonymous  

    btl la ceo,aku men gak game ni tp xterperasan plak..thx ar,nnt blk aku buang r game nih..

  2. Anonymous  

    melampau betul..saman la syarikat tu..

  3. Unknown  

    xslp aku pelakon terkenal ada baju guitar hero...kaler putih

  4. Anonymous  

    hmm... pihak kita wat la sesuatu kat pengeluar game tue.. saman ke

  5. Jim Jeeb  

    niat kau baik, tapi tulisan tuh tak silap aku jenama drum. apa2hal pon rockband lagik best :p

  6. Jim Jeeb  

    tgk sini

    http://www.the-drum-site.com/image-files/ds_dw_eco_x_bk.gif

    dw eco

    bukan aku nak bela mereka, tapi kita kene TAU apa sebenarnya benda nih.

  7. Anonymous  

    http://virgosigns.net/images/virgosymbol2.jpg

    aku rase tu lambang horoscope virgo.lagipun dier takde huruf alif.. my 2 cent only..

  8. Anonymous  

    @author:
    kalau tak penah main, main la dulu tgk. pastuh buat kajian sket. tu logo virgo tu. seperti orang di atas aku ckp, takde Alif.

  9. PaaNz  

    murni niat author yg post pasal bende nie...memang itu simbol brand drum..tp ia seakan2 kalimah ALLAH...masing2 sudah besar...masing2 sendiri nilaikan...thanks for comment...

  10. Unknown  

    mmg log vorgo la...
    kt bwh kaki lelaki brtopi 2 taurus...
    kt dpn power amp 2 capricorn....
    klau tengok btul2 kt pentas 2 ade 12 bulatan...ape yg ade 12???
    thn???bln???

Post a Comment

Subscribe to: Post Comments (Atom)