Meh Secawan!

The Better is much Better..


Ini antara gambar2 disekitar Desaru Damai Beach Resort ......













Tarikh : 23 dan 24hb April 2010
Budget : Max Rm50 << akan dicuba sedaya upaya..
Deposit : Rm25
bayar kepada: Uncle / Fendy / Akram

Duit diperlukan utk tempah resort...
ada apa2 soklan.. jgn segan2 nk bertanya mereka bertiga...
wish all of us doing great in examination hall/class..
gud luck...




hehe...meh aku nk edit...
thanks pdot update,sori aku nk edit sikit...
klu boleh,sapa yang ada kereta konfemkan dulu eh
senang nak arrange nnti

18 comments

  1. Habibi Sakir  

    wahhhhh!!!!!!!!!!!!
    cun...aku suke...ade swimming pool...xyah mandi laut..masen n memening kan..hahhaha...bile nak gerak...aku ok je...

    pe kate kali ni kite bawak2 pempuan sekali...baru cara...sape2 lah..janji cun n sporting..hehhehe

    ok x admin???

  2. Anonymous  

    ko nk bwk awek ko ke?

  3. Habibi Sakir  

    bukan awek lah...pempuan2 lain...adoiii!!!

  4. pidot86  

    haha.. ade kot.. kolej 9 nk join skali rasanya.. fakulti awam, laki dan pompuan pun nk join..

    aku lum dpt senarai penuh lg..

  5. Anonymous  

    sape pompuan2 lain tu penyu

  6. PaaNz  

    peh...mcm dapat sambutan meluas...

  7. Habibi Sakir  

    pidot:
    dorg jd g x mok...aku tanye ateng kemarin, dorg maseh senyap je...

    anonymous:
    yg bukan lelaki or nyah! bengong!!!

  8. Hasbullah  

    aku ada keta kot..
    insyaAllah..

  9. pidot86  

    penyu : xtau.. dh inform.. tunggu depa reply..
    bulah : cantek bulah..

  10. Anonymous  

    salam...ehem2.. encik bullah, u bwk kete satria ke nnt? ni ha..my geng sume nk pegi, pidot, ktorg bleh g x?? nk itot....huhuu...

  11. K9 Gurlz  

    anonymous d atas is wakil K9 gurlz

  12. Hasbullah  

    pidot.. aku insyaAllah bw keta satria kot.. a few dak2 K9 nk join.. camne?? leh ke? so, kalo bleh bg dak2 K9 naik ngan aku eh.. hahahha..
    juz kiddng..

  13. Hasbullah  

    cesss.. duk depan bilik jer pon.. nnt2 lar aku tya ang balik kt bilik ang.. hahahha.. ;p

  14. pidot86  

    boleh2.. tidak ada sebarang masalah.. malah dialu2 kan..

  15. Habibi Sakir  

    bullah, sape dak k9 yg nak ikut tu...leh list kan kat sini...

  16. roy  

    x kan nk bwk dak k9 je kot..pompuan2 ktc ke kp ke krp ke ajk diorg sume bru fun..hehehehehe

  17. Anonymous  

    Genial post and this post helped me alot in my college assignement. Thanks you for your information.

  18. PaaNz  

    Tq... :)

Post a Comment

Subscribe to: Post Comments (Atom)