Meh Secawan!

The Better is much Better..


Lame gile xupdate..

budak2 mehsecawan pun dh update.. blog depa ja xupdate..
daripada dok maen futseel mlm dh upgrade ke bola padang petang...
wakaka...

mana org g abeh neh... smapi xupdate2.....

ok.. apa aktiviti group mehsecawan lagi selepas ini.. masing2 sibuk dgn PSM masing2... sibuk tuh sampai bila2 pun xabis... hehe.. jgn marah yer... kpd kawan2 yg dh siap, yg dh achieve objective... bantu-bantu2 lah rakan kita yg memerlukan bantuan.. klo kita xbantu sapa nk bantu kan.. take it as our social responsibility... .. berfalsafah kuno pulak, anyway.. tahniah kpd yg siap. gud luck 4 yr presentation.. and also.. pls find some extraordinary effort to make sure everything done in our life.. wakaka..


semester ni aku rasa... kita blum buat gathering lg... aku rasa kita wajar buat trip makan2 la... sbb aku suka makan ja.. yg laen xsuka.. xsuka... aku igt kita p mkn2 ramai2 at the end of march..
amacam rakan ? aku blum war2 kan lagi.. apa kata tlg war2kan kpd rakan2 laen.. bilik aku jauh la...


anyaway... have a nice day at your last semester .... gud luck everyone n my self too.. wakka

2 comments

  1. CeO  

    rasenye at the end of march nie present PSM... ape kater lepas present PSM..

  2. pidot86  

    tarikh akhir presentation tuh bila

Post a Comment

Subscribe to: Post Comments (Atom)