Meh Secawan!

The Better is much Better..






salam,
Atas tekanan dan tomahan yg menimpa para contribute, kami merasakan opss... aku.. aku merasakan tindakan menceritakan identiti seseorg adalah tidak bermoral sama sekali.. Dengan terpost nya posting mengenai jejaka Hebat, aku telah mendapat impak yg cukup kuat, cukup utk menggegarkan bangunan utama Travian... Dengan gegaran ini, mampu mencemarkan identiti serta perasaan seseorg..

Bemula dengan posting ini yg mendapat sambutan yg agak panas lagi hot... maka aku merasakan adalah tidak wajar mempopularkan seseorg yg tidak mahu dipopularkan.. Beliau yg lebih selesa dengan perwatakan simple dan low profile, maka aku mengambil keputusan menutup posting mengenai beliau.

Dengan ini aku selaku yg membuat posting, memohon seribu keampunan atas kecelaruan yg menimpa... Atas niat aku yg hanya ingin bersuka ria., telah bertukar menjadi masam phang... hehe.. Akram aku mintak maaf.. aku nk gurau2 jer..


Demikian, dengan rasminya aku menutup posting ini beserta dengan comment...

Sekian terima kasih..

Daripada PiDot yg suka merapu....